"Hasta Hizmetleri Direktörlüğü" sayfasının sürümleri arasındaki fark

Güven Tarihçe sitesinden
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla
47. satır: 47. satır:
  
 
----
 
----
 
[[Hasta Hizmetleri Müdürlüğü Yayınları]]
 
  
 
[[Hasta Hizmetleri Yayınları]]
 
[[Hasta Hizmetleri Yayınları]]
 
[[Hasta Hizmetleri Müdürlüğü Etkinlikleri]]
 
  
 
[[Hasta Hizmetleri Etkinlikleri]]
 
[[Hasta Hizmetleri Etkinlikleri]]
  
[[Basında Hasta Hizmetleri Müdürlüğü]]
 
  
 
[[Basında Hasta Hizmetleri]]
 
[[Basında Hasta Hizmetleri]]

06.08, 25 Ocak 2023 tarihindeki hâli

Güven Sağlık Grubu, sağlık sektörüne giriş yaptığı günden bu yana istikrarla ilerlemiş, teknolojiyi takip etmiş ve daima gelişimi hedef almış bir kurumdur. Vizyonunun ve misyonunun temel taşı olan bu hedefler minvalinde Güven Sağlık Grubu; Türkiye ve dünyada örnek alınan ve referans gösterilen bir sağlık merkezi olmakla kalmayıp, sektöre yön veren bir marka haline gelmiştir. Güven itibarının ve imajının arka planında ise, ilk günden bu yana tüm Güven ailesi tarafından benimsenmiş ve hiçbir zaman vazgeçilmeyecek Güven ilkeleri bulunmaktadır. Güven, alanında yetkin uzman kadrosuyla ileri teknolojiyi kullanarak yüksek kalitede ve konforda sağlık hizmeti sunmayı ve en önemlisi ise insan hayatını kutsamayı ilke edinmiştir.

Sağlıkta, teknolojide, bilimde, eğitimde ve kaliteli hizmette yüzünü daima geleceğe dönen Güven; dürüstlüğü, saygıyı, hoşgörüyü ve doğru iletişimi kısacası insanın ruhunu güzelleştiren ve toplumların bir arada huzurla yaşamasını mümkün kılan değerleri, geçmişten bu yana benimsemiş ve aldığı her kararda, attığı her adımda hiçbir zaman göz ardı etmemiştir. Sağlık hizmetinin her aşamasında, güven dolu ve güçlü iletişim sağlamak, ana felsefesi olmuştur. Tüm Güven ailesinin benimsediği bu yaklaşım, kurumun her biriminde ve tüm personellerinde hissedilmektedir. Hasta Hizmetleri ise doğru ve güçlü iletişimin hüküm sürmesinin en mühim olduğu birimdir. Keza, Hasta Hizmetleri kurulduğu günden itibaren doğru ve güçlü iletişime oldukça önem vermekte ve tüm personelini bu yönde eğitmektedir.

Hasta Hizmetleri’nin görev tanımında; hasta ve hasta yakınlarının gereksinimlerini anlamak, beklentilerini karşılayabilmek, hastanın haklarını ve güvenliğini gözetmek, hasta ve yakınlarını doğru zamanda doğru biçimde bilgilendirmek, hastanın memnuniyetini sağlamak bulunmaktadır. Birimin, hasta ve hasta yakınlarıyla sürekli iletişimde olması; doğru, güçlü ve güven dolu bir iletişimin vazgeçilmez bir prensip olarak benimsenmesini zorunlu kılmıştır.

Güven Sağlık Grubunun sunduğu kaliteli, konforlu ve güvenli sağlık hizmeti, uluslararası alanda kabul görmüş ve tescillenmiştir. Hizmet kalitesini artırmak, hastalar için güvenli ortam oluşturmak, hastayı ve sağlık personelini risk faktörlerinden uzak tutmak ve diğer tüm şartların belirlenmesini, uygulanmasını ve sürekliliğini amaçlayan kalite politikası gereği Güven Sağlık Grubu, ilk olarak 2007 yılında ISO 9001:2008 sertifikasını almıştır. JCI (Joint Comission International) tarafından ilk kez 1 Mart 2008’de ve sırasıyla 26 Mart 2018’de, 19 Nisan 2014’te, 15 Nisan 2017’de ve 10 Ekim 2020’de akredite edilmiştir. Güven’in bu başarısında Hasta Hizmetleri Direktörlüğünün çalışmaları ve destekleri ise yadsınamaz boyuttadır.

Ekibin, uyum içinde hareket etmesine oldukça önem veren Hasta Hizmetleri, ekip üyelerinin yeteneklerini ve potansiyelini maksimum düzeyde göstermesinin Güven’in yenilikçi gücünü oluşturduğunu düşünmektedir. Çalışan potansiyelini ortaya çıkarmak, hem kurumun hem de kişinin gelişimini sağlamaktadır. Bireysel ve kurumsal gelişimi ve değişimi sürekli kılmanın yolu ise çalışanların memnuniyetlerini ve kuruma bağlılıklarını sağlamaktan geçmektedir.

Hasta Hizmetleri; uzun yıllardır benimsenen kurum kültürünü ekip arkadaşlarına aktararak öncelikle ekip içinde bir güven bağının oluşmasını sağlamaktadır. “Aramızda Güven Bağı Var” mottosuyla hareket eden Hasta Hizmetleri, hasta ve hasta yakınlarıyla güven bağını oluşturarak ve güven bağının sürekliliğini sağlayarak hizmet vermektedir. Çalışmalarında, memnuniyet zincirinin oluşmasında birincil etkinin “karşılıklı güven” olduğunu hiçbir zaman es geçmemektedir. Aynı zamanda Hasta Hizmetleri; sağlık sektöründe, hasta hizmetlerinin kritik öneme sahip olduğu bilincinde olup, hasta hizmetlerinin bilgiye dayalı multidisipliner bir meslek haline gelmesi için atılan her adımı önemsemekte ve hasta hizmetlerinin gelişimi için öncülük etmektedir.

Hasta Hizmetleri’ne bağlı tüm ekipler, sağlık hizmetinde en iyiye ulaşmayı amaç edinmekte ve bu amaç doğrultusunda emek vermektedir. Bu nedenle Hasta Hizmetleri; eğitime yaşam boyu devam etmenin, insan odaklı yaklaşımın, empati kurmanın, hasta mahremiyetine özen göstermenin, çözüm odaklı olmanın ve doğru iletişimin sağlık hizmetinin temel unsurları olarak görmektedir.

Hasta Hizmetleri; Güven misafirlerine mükemmel hizmet sunmak için sürekli değişimi ve gelişimi esas almaktadır. Gelişim ve değişim gücünün ise insana, bilime, teknolojiye yatırım yapmaktan geçtiğinin bilincinde olan Hasta Hizmetleri , Güven’in ve Türkiye’nin geleceğini şekillendirecek projelere imza atmaktadır. Bu minvalde “Güvenle Güçleniyoruz” projesi kapsamında eğitimli ve nitelikli insan gücünü artırmak için çalışmalar yürütmektedir.

Hasta Hizmetleri; öğrenmenin, araştırmanın, analiz yapmanın, meslekte hep bir adım daha ileri gitmenin ilerlemedeki pozitif etkisinin farkında olup çalışmalarını daima bu yönde gerçekleştirmektedir.

Güven Sağlık Grubu, kararlılıkla büyümeye devam ederken Hasta Hizmetleri ekibi de inandığı, bildiği ve hayalini kurduğu her şeyi yanına alarak kaliteli ve konforlu sağlık hizmeti sunmaya devam etmektedir. Hasta ve yakınlarının beklentilerini anlayabilmek, uygulayabilmek ve Güven’i tercih edenlerin memnuniyetle ayrılmalarını sağlamak için gayretle çalışan direktörlük, nitelikli ekibi ve profesyonel aynı zamanda insan odaklı çalışma prensibiyle hizmet vermeye devam etmektedir.

Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Misyonu

Güven misafirlerinin gereksinimlerini anlamak, etkili iletişim yöntemlerini kullanarak beklentilerin ötesine geçebilmek ve tüm süreçlerde hastaların güvenliklerini gözeterek doğru ve zamanında bilgilendirmek, memnuniyet ilkesinden ayrılmadan sağlıklı bir yaşam sürmeleri için hasta ve hasta yakınlarına gereken desteği vermek için çalışmalarına devam etmektedir.

Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Vizyonu

Hasta haklarına saygılı, topluma ve çevreye karşı duyarlı, güncel bilgi ve teknolojiyi kullanan güvenilir ve güçlü bir ekip ile insan odaklı hizmeti sürekli geliştirerek her zaman en iyiyi hedefleyip insan hayatına değer katmaktır.

Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Değerleri

- İnsan (hasta) odaklı olmak

- Hastaların ve çalışanlarını haklarını bilmek ve saygı duymak

- Her zaman daha iyiyi hedeflemek

- Ekip çalışmasının gücüne inanmak

- Çevreye ve topluma karşı duyarlı olmak

- Bilginin ve teknolojinin ışığında ilerlemek

Güven misafirlerine sonsuz değer veren Hasta Hizmetleri; Güven çalışanlarının da mutlu ve huzurlu bir ortamda çalışması için çabalamaktadır. Değişim ve ilerlemenin temel kaynağının çalışanlar olduğunu ise hiçbir zaman göz ardı etmemektedir. Hasta Hizmetleri, çalışanların çalışma hayatından beklentilerini, memnuniyetlerini ve kuruma bağlılıklarını önemsemektedir. Ortak hedefe ulaşmak için güven ortamı içinde etkin ve yapıcı ekip çalışmasının gücüne inanmakta olup farklı disiplinlerin uyum içinde çalışmasını ve multidisipliner çalışma kültürünü desteklemektedir.


Hasta Hizmetleri Yayınları

Hasta Hizmetleri Etkinlikleri


Basında Hasta Hizmetleri

Hasta Hizmetleri Müdürlüğü Videoları

Hasta Hizmetleri Videoları



Hasta Hizmetleri Müdürlüğü