"Kurumsal İletişim Müdürlüğü" sayfasının sürümleri arasındaki fark

Güven Tarihçe sitesinden
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla
 
7. satır: 7. satır:
  
 
Kurumsal İletişim Bölümü; yaklaşık yarım asırlık bir kurumun yarattığı ‘güven’ algısını paylaşımlarla, hasta hikayeleriyle, etkinliklerle, kampanyalarla kısaca doğru iletişim stratejileriyle daha ileriye taşımak, kaliteli sağlık hizmetini daha görünür kılmak ve yaratılan kurumsal imajın devamlılığını sağlamak gibi önemli hususlarda kurumun mihenk taşıdır.
 
Kurumsal İletişim Bölümü; yaklaşık yarım asırlık bir kurumun yarattığı ‘güven’ algısını paylaşımlarla, hasta hikayeleriyle, etkinliklerle, kampanyalarla kısaca doğru iletişim stratejileriyle daha ileriye taşımak, kaliteli sağlık hizmetini daha görünür kılmak ve yaratılan kurumsal imajın devamlılığını sağlamak gibi önemli hususlarda kurumun mihenk taşıdır.
 +
 +
----
 +
[[Kurumsal İletişim Müdürlüğü Yayınları]]

07.35, 13 Haziran 2023 itibarı ile sayfanın şu anki hâli

Kurumsal İletişim Bölümü, 2021 yılında kurulmuştur.

Çekirdek bir ekipten oluşan bölümde, sağlık iletişimi alanında stratejilerinin kurgulanması, proje ve kampanya iş birliklerinin oluşturulması, sosyal medya, basın ve içerik, web sitesi yönetimi ve aynı zamanda konvansiyonel ve dijital reklam konularında çalışmalar sürdürülmektedir.

Kurumsal İletişim Bölümünün aylık ve yıllık iletişim stratejilerinde hem kurum içi yenilikler, değişimler hem de kurum dışı gelişmeler belirgin rol oynamaktadır. Rakip analizi, doğru hedef kitle seçimi, duygusal bağ oluşturma ve doğru algı yönetimi gibi faktörlere oldukça önem verilmektedir. Ayrıca bölüm; aldığı her kararda, gerçekleştirdiği her projede, söylemlerinde ve görsellerinde kurumsal imajı, toplumun hassasiyetini göz önünde bulundurmaktadır.

Kurumsal İletişim Bölümü; yaklaşık yarım asırlık bir kurumun yarattığı ‘güven’ algısını paylaşımlarla, hasta hikayeleriyle, etkinliklerle, kampanyalarla kısaca doğru iletişim stratejileriyle daha ileriye taşımak, kaliteli sağlık hizmetini daha görünür kılmak ve yaratılan kurumsal imajın devamlılığını sağlamak gibi önemli hususlarda kurumun mihenk taşıdır.


Kurumsal İletişim Müdürlüğü Yayınları