"Çağrı Merkezi Müdürlüğü" sayfasının sürümleri arasındaki fark

Güven Tarihçe sitesinden
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla
(" 600px|küçükresim|sağ 600px|küçükresim|sağ ==== Çağrı Merkezi Müdürlüğü ==== ''Dijital..." içeriğiyle yeni sayfa oluşturdu)
 
1. satır: 1. satır:
 +
 +
  
 
[[Dosya:Metin Bey Santral.jpg|600px|küçükresim|sağ]]
 
[[Dosya:Metin Bey Santral.jpg|600px|küçükresim|sağ]]
6. satır: 8. satır:
 
==== Çağrı Merkezi Müdürlüğü ====
 
==== Çağrı Merkezi Müdürlüğü ====
  
''Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü''
 
''Çağrı Merkezi Müdürlüğü 444 94 94''
 
  
1974 ofis sekreter adı ile anılan (FİŞLİ) Santral ve bir Santral Operatörü
+
Çağrı Merkezi, 1975 ile 1998 tarihleri arasında Resepsiyon Bölümünün içinde yer almaktaydı. 1998 yılında '''[[Hasta Hizmetleri Müdürlüğü]]''' kurulmasıyla merkez, bu bölümün bünyesine katıldı.
 +
 
 +
1999 yılında A Blok açıldıktan sonra Çağrı Merkezi; 2004 yılına kadar sadece A Blok resepsiyonunda hizmet verdi.
 +
 
 +
2005 yılından itibaren 6 santral personeli, 3 randevu personeli olarak BUM (Bilgiye Ulaşım Merkezi) adı altında, bugünkü C Blok’un olduğu lokasyondaki apartmanda hizmet vermeye başladı.
 +
 
 +
2008 yılında ise santral ve randevu süreçleri birleştirilerek Çağrı Merkezi adı altında hizmet vermeye devam etti.
 +
 
 +
İlerleyen zamanlarda Çağrı Merkezi, ilgili apartmanın yıkılıp C Blok inşaatının başlamasıyla Şimşek Sokak 33/14 No’lu dairede hizmete devam etti.
 +
 
 +
2017 yılına kadar '''Hasta ve Otelcilik Hizmetleri Koordinatörlüğü''' altında Çağrı Merkezi Birimi olarak yer aldı.
 +
 
 +
2017 yılında ise '''Pazarlama Direktörlüğüne''' bağlandı.
 +
 
 +
2018 yılı itibariyle '''Çağrı Merkezi Müdürlüğü''' adı altında tekrar yapılanmaya başladı.
 +
 
 +
2020 yılından bu yana ise '''Çağrı Merkezi Müdürlüğü''', '''Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü''' altında hizmet vermeye devam etmektedir.
 +
 
 +
Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü Çağrı Merkezi Müdürlüğü 444 94 94
 +
 
 +
1975 ofis sekreter adı ile anılan (FİŞLİ) Santral ve bir Santral Operatörü
  
 
1975 öncesi telefon numarası:124483 ve 126918
 
1975 öncesi telefon numarası:124483 ve 126918
23. satır: 43. satır:
 
1999-2000 yıllarında hastane içi pager çağrı cihazı kullanıldı.
 
1999-2000 yıllarında hastane içi pager çağrı cihazı kullanıldı.
  
2005 yılında BUM (Bilgiye Ulaşım Merkezi ) ERİCSON MD110 dijital santral sistemi
+
2005 yılında BUM (Bilgiye Ulaşım Merkezi ) ERİCSON MD110 dijital santral sistemine geçilmiştir.
  
 
6 santral 3 randevu merkezi personeli ile hizmete geçmiştir.
 
6 santral 3 randevu merkezi personeli ile hizmete geçmiştir.
33. satır: 53. satır:
 
2019 yılında telefon numarası: 4449494
 
2019 yılında telefon numarası: 4449494
  
2020 yılında Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü altında Çağrı Merkezi Müdürlüğü olarak devam etmektedir.
+
2020 yılında Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü bünyesinde Çağrı Merkezi Müdürlüğü olarak devam etmektedir.
  
Mevcut Kadro:
+
'''Mevcut Kadro:'''
  
 
1 Müdür
 
1 Müdür

11.55, 29 Haziran 2021 tarihindeki hâli


Metin Bey Santral.jpg
Resim.png

Çağrı Merkezi Müdürlüğü

Çağrı Merkezi, 1975 ile 1998 tarihleri arasında Resepsiyon Bölümünün içinde yer almaktaydı. 1998 yılında Hasta Hizmetleri Müdürlüğü kurulmasıyla merkez, bu bölümün bünyesine katıldı.

1999 yılında A Blok açıldıktan sonra Çağrı Merkezi; 2004 yılına kadar sadece A Blok resepsiyonunda hizmet verdi.

2005 yılından itibaren 6 santral personeli, 3 randevu personeli olarak BUM (Bilgiye Ulaşım Merkezi) adı altında, bugünkü C Blok’un olduğu lokasyondaki apartmanda hizmet vermeye başladı.

2008 yılında ise santral ve randevu süreçleri birleştirilerek Çağrı Merkezi adı altında hizmet vermeye devam etti.

İlerleyen zamanlarda Çağrı Merkezi, ilgili apartmanın yıkılıp C Blok inşaatının başlamasıyla Şimşek Sokak 33/14 No’lu dairede hizmete devam etti.

2017 yılına kadar Hasta ve Otelcilik Hizmetleri Koordinatörlüğü altında Çağrı Merkezi Birimi olarak yer aldı.

2017 yılında ise Pazarlama Direktörlüğüne bağlandı.

2018 yılı itibariyle Çağrı Merkezi Müdürlüğü adı altında tekrar yapılanmaya başladı.

2020 yılından bu yana ise Çağrı Merkezi Müdürlüğü, Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü altında hizmet vermeye devam etmektedir.

Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü Çağrı Merkezi Müdürlüğü 444 94 94

1975 ofis sekreter adı ile anılan (FİŞLİ) Santral ve bir Santral Operatörü

1975 öncesi telefon numarası:124483 ve 126918

1975 yılında telefon numarası: 268070 ve 268071

1988 yılında telefon numarası:4268070 üç hat

1987 yılında NETAŞ DX PLAZA adlı yarı dijital analog santral sistemine geçilmiştir.

1995 yılında telefon numarası: 4687220

1999-2000 yıllarında hastane içi pager çağrı cihazı kullanıldı.

2005 yılında BUM (Bilgiye Ulaşım Merkezi ) ERİCSON MD110 dijital santral sistemine geçilmiştir.

6 santral 3 randevu merkezi personeli ile hizmete geçmiştir.

2005 yılında telefon numarası: 4572525

2008 yılında santral ve randevu merkezi birleştirilerek Çağrı Merkezi kurulmuştur.

2019 yılında telefon numarası: 4449494

2020 yılında Dijital Pazarlama ve Satış Direktörlüğü bünyesinde Çağrı Merkezi Müdürlüğü olarak devam etmektedir.

Mevcut Kadro:

1 Müdür

3 Uzman Hasta Danışmanı

13 Çağrı Merkezi Hasta Danışmanı