Dijital Pazarlama Hizmetleri Müdürlüğü

Güven Tarihçe sitesinden
Mehmet.Gurbuz (mesaj | katkılar) tarafından oluşturulmuş 08.26, 22 Nisan 2021 tarihli sürüm ("Dijital Pazarlama Hizmetleri Müdürlüğü Dijital Mobilizasyon Merkezi; hasta takibinde, hasta ve doktor iletişiminde geleneksel yaklaşımların, günüm..." içeriğiyle yeni sayfa oluşturdu)
(fark) ← Önceki hâli | Güncel sürüm (fark) | Sonraki hâli → (fark)
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla

Dijital Pazarlama Hizmetleri Müdürlüğü

Dijital Mobilizasyon Merkezi; hasta takibinde, hasta ve doktor iletişiminde geleneksel yaklaşımların, günümüzde yeterli olamayacağı düşünülerek daha kaliteli bir sağlık hizmeti için 7 Nisan 2020 tarihinde kurulmuştur.

Zamanın ruhuna uygun bir hizmet sunmak için değişimin ve dönüşümün elzem olduğu bu zamanlarda, Dijital Mobilizasyon Merkezi; sağlık hizmetinde Güven’i tercih eden, tercih etmek isteyen ya da tercih edebilecek kitlelerle iletişime geçmeyi, taleplerini belirlemeyi ve bu doğrultuda daha nitelikli bir sağlık hizmeti sunmayı amaçlamaktadır.

Hastalarla birebir iletişimde olmak, hastanın ne istediğini bilmek, hasta ve hekim iletişimini doğru yönlendirebilmek ve en önemlisi ise hastayla iletişimin yüzeysel olmaması sonucunda hastanın Güven Sağlık Grubunun daima yanında olduğunu hissetmesi açısından Dijital Mobilizasyon Merkezinin kurum içinde önemi oldukça büyük.

Telefon, Watsapp, sosyal medya, mail kısacası tüm iletişim kanallarından ve dijital çağın tüm olanaklarından faydalanılarak hastalarla iletişime geçen Dijital Mobilizasyon Merkezi; hastaların sağlıkla ilgili tüm süreçlerini bilfiil takip etmesi ve çözüm odaklı olması sayesinde hastada “Güven, bana değer veriyor” algısı oluşmasını sağlıyor.

Pozitif bir ekiple ve pozitif iletişim gücüyle çalışan Dijital Mobilisazyon Merkezi, satış ve pazarlamada dönüşüm oranlarının artmasında önemli rol oynadığına inanıyor ve bu doğrultuda gerekli altyapıları oluşturuyor.