"Vip / Cıp Hasta Temsilciliği Müdürlüğü" sayfasının sürümleri arasındaki fark
(" '''Doç.Dr. Ahmet Küçükel’in''' 18. ve 19. Dönem milletvekilliği görevini üstlenmesi, siyasilerin, bürokratların ve iş insanlarının Güven..." içeriğiyle yeni sayfa oluşturdu) |
|||
(Aynı kullanıcının aradaki diğer 2 değişikliği gösterilmiyor) | |||
1. satır: | 1. satır: | ||
− | '''[[Doç.Dr. Ahmet Küçükel]]’in''' 18. ve 19. Dönem milletvekilliği görevini üstlenmesi, siyasilerin, bürokratların ve iş insanlarının Güven | + | '''[[Doç. Dr. Ahmet Küçükel]]’in''' 18. ve 19. Dönem milletvekilliği görevini üstlenmesi, siyasilerin, bürokratların ve iş insanlarının '''[[Güven Hastanesi]]'''ni tercih etmesinde etkin rol oynuyordu. Siyasi kariyerinde başarıyla ilerleyen '''[[Doç. Dr. Ahmet Küçükel]]''' ise siyasette söz sahibi olan dostlarının, arkadaşlarının, önemli iş insanlarının Güven’de kaliteli sağlık hizmeti almalarını ve Güven’den memnun ayrılmalarını oldukça önemsiyordu. Dr. Ahmet Küçükel’in bu konudaki hassasiyeti nedeniyle Güven Hastanesinin 1975 ve 1994 yılları arasındaki döneminde, resepsiyonda görev yapan personeller hatta zaman zaman Dr. Ahmet Küçükel hastalar ile birebir ilgilenmekteydi. |
İlerleyen zamanla birlikte hastanenin büyümeye başlaması ve kurumsallaşma sürecine girmesi; Güven’i tercih eden kişiler ile ilgilenilmesinin, onların beklentilerini karşılanmasının ve hasta memnuniyetine dair politikaların kurumsal bir metot ile yönetilmesini gerekli kıldı. Bu nedenler ile 1994 yılında Güven ekibine “Hasta Danışmanı” adı altında, alanında yetkin personeller dahil oldu. Bu süreç doğrultusunda hastalar ile kurulan iletişim ve hastalara gösterilen ilgi daha kurumsal bir dil ve politika ile gerçekleşmeye başladı. | İlerleyen zamanla birlikte hastanenin büyümeye başlaması ve kurumsallaşma sürecine girmesi; Güven’i tercih eden kişiler ile ilgilenilmesinin, onların beklentilerini karşılanmasının ve hasta memnuniyetine dair politikaların kurumsal bir metot ile yönetilmesini gerekli kıldı. Bu nedenler ile 1994 yılında Güven ekibine “Hasta Danışmanı” adı altında, alanında yetkin personeller dahil oldu. Bu süreç doğrultusunda hastalar ile kurulan iletişim ve hastalara gösterilen ilgi daha kurumsal bir dil ve politika ile gerçekleşmeye başladı. | ||
10. satır: | 10. satır: | ||
VIP yetkilileri; 2001 yılında hastanenin, bürokrasi ile iletişim kurmasında ve ilişkilerini güçlendirmesinde aksiyon almakta ve VIP hastalarının takip edilmesini manuel yöntem ile gerçekleştirmekteydi. 2002 yılında ise günlük VIP hasta ve VIP yatan hasta listeleri, bilgi sisteme eklenmeye başlandı. Aynı zamanda hastanın adı ve soyadının, kimlik numarasının ve görev yaptığı kurum ya da şirket adının, mesleği ve unvanının yazılı olduğu bir VIP hasta havuzu oluşturuldu. Bu yöntem ile hastaların hastanede karşılanması, tedavi süreçleri boyunca hastaya eşlik edilmesi ve kaliteli sağlık hizmeti alması sağlandı. | VIP yetkilileri; 2001 yılında hastanenin, bürokrasi ile iletişim kurmasında ve ilişkilerini güçlendirmesinde aksiyon almakta ve VIP hastalarının takip edilmesini manuel yöntem ile gerçekleştirmekteydi. 2002 yılında ise günlük VIP hasta ve VIP yatan hasta listeleri, bilgi sisteme eklenmeye başlandı. Aynı zamanda hastanın adı ve soyadının, kimlik numarasının ve görev yaptığı kurum ya da şirket adının, mesleği ve unvanının yazılı olduğu bir VIP hasta havuzu oluşturuldu. Bu yöntem ile hastaların hastanede karşılanması, tedavi süreçleri boyunca hastaya eşlik edilmesi ve kaliteli sağlık hizmeti alması sağlandı. | ||
− | 2012 yılında Hasta Temsilciliği Bölümü kuruldu. Bölüm; Hasta Hizmetleri Direktörlüğü, Hasta Temsilciliği Yönetimi Müdürü, Hasta Temsilcisi ve | + | 2012 yılında Hasta Temsilciliği Bölümü kuruldu. Bölüm; Hasta Hizmetleri Direktörlüğü, Hasta Temsilciliği Yönetimi Müdürü, Hasta Temsilcisi,Hasta Danışmanları ve '''[[Danışma Karşılama Bölümü]]''' oluşmaktadır. Hasta Temsilciliği Yönetimi Bölümü, hastane içindeki tüm bölümler ile işbirliği içinde ve hastane içindeki tüm fiziki alanlarda faaliyet göstermektedir. Hasta temsilcilerine “Cerebrum” işletim programı yüklü tablet ve bilgisayarlar tahsis edilmiş olmakta ve bu sistem ile özel ve VIP hastalara daha hızlı ulaşım sağlanmaktadır. |
Özel ve VIP hastalarının kaliteli hizmet almaları için çalışan Hasta Temsilciliği Bölümü; hastanenin anlaşmalı olduğu kurumlar ve uyulması gereken prosedürler hakkında VIP hasta veya yakınlarına yüz yüze ya da telefon aracılığı ile ön bilgi vermekte, VIP Hastalarının karşılanmasında ve tedavi süreçleri boyunca hastalara eşlik etmekte ve yatışı yapılan VIP hastalarının tüm yatış süreçleri ile alakadar olmakta, kontrol randevularının ayarlanmasını ve ilerleyen dönemlerdeki tedavi süreçlerinin takip edilmesini sağlamaktadır. VIP hastalarının en iyi şekilde sağlık hizmeti alması için hizmet veren Hasta Temsilciliği Bölümü aynı zamanda VIP hastalarından gelen önerileri, talepleri ve yaşanılan aksaklıkları Hasta Hakları Temsilcisine iletmekte ve en kısa zamanda çözüm üretilmesini sağlamaktadır. | Özel ve VIP hastalarının kaliteli hizmet almaları için çalışan Hasta Temsilciliği Bölümü; hastanenin anlaşmalı olduğu kurumlar ve uyulması gereken prosedürler hakkında VIP hasta veya yakınlarına yüz yüze ya da telefon aracılığı ile ön bilgi vermekte, VIP Hastalarının karşılanmasında ve tedavi süreçleri boyunca hastalara eşlik etmekte ve yatışı yapılan VIP hastalarının tüm yatış süreçleri ile alakadar olmakta, kontrol randevularının ayarlanmasını ve ilerleyen dönemlerdeki tedavi süreçlerinin takip edilmesini sağlamaktadır. VIP hastalarının en iyi şekilde sağlık hizmeti alması için hizmet veren Hasta Temsilciliği Bölümü aynı zamanda VIP hastalarından gelen önerileri, talepleri ve yaşanılan aksaklıkları Hasta Hakları Temsilcisine iletmekte ve en kısa zamanda çözüm üretilmesini sağlamaktadır. | ||
2019 yılında ise bölüm, [[Hasta Hizmetleri Direktörlüğü]] altında VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü oldu. VIP hizmetinin kalitesini denetim ve iyileştirmelerle artırmayı ve geliştirmeyi amaç edinen VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü; sağlıkla ilgili güncel uygulamalardan faydalanarak Güven kültürüne ve imajına uygun yönetim anlayışı ile Güven Sağlık Grubunun verdiği kaliteli sağlık hizmetinin bilinirliğini artırmayı hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda Güven’i tercih eden siyasetçilerin, politikacıların, sanatçıların, sporcuların kısacası toplumun değer verdiği ve tercihlerinde etkili olan kişilerin, diğer hastaları hiçbir zaman göz ardı etmeden, ayrıcalıklı sağlık hizmeti almasını hedeflemektedir. | 2019 yılında ise bölüm, [[Hasta Hizmetleri Direktörlüğü]] altında VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü oldu. VIP hizmetinin kalitesini denetim ve iyileştirmelerle artırmayı ve geliştirmeyi amaç edinen VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü; sağlıkla ilgili güncel uygulamalardan faydalanarak Güven kültürüne ve imajına uygun yönetim anlayışı ile Güven Sağlık Grubunun verdiği kaliteli sağlık hizmetinin bilinirliğini artırmayı hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda Güven’i tercih eden siyasetçilerin, politikacıların, sanatçıların, sporcuların kısacası toplumun değer verdiği ve tercihlerinde etkili olan kişilerin, diğer hastaları hiçbir zaman göz ardı etmeden, ayrıcalıklı sağlık hizmeti almasını hedeflemektedir. |
11.06, 28 Temmuz 2021 itibarı ile sayfanın şu anki hâli
Doç. Dr. Ahmet Küçükel’in 18. ve 19. Dönem milletvekilliği görevini üstlenmesi, siyasilerin, bürokratların ve iş insanlarının Güven Hastanesini tercih etmesinde etkin rol oynuyordu. Siyasi kariyerinde başarıyla ilerleyen Doç. Dr. Ahmet Küçükel ise siyasette söz sahibi olan dostlarının, arkadaşlarının, önemli iş insanlarının Güven’de kaliteli sağlık hizmeti almalarını ve Güven’den memnun ayrılmalarını oldukça önemsiyordu. Dr. Ahmet Küçükel’in bu konudaki hassasiyeti nedeniyle Güven Hastanesinin 1975 ve 1994 yılları arasındaki döneminde, resepsiyonda görev yapan personeller hatta zaman zaman Dr. Ahmet Küçükel hastalar ile birebir ilgilenmekteydi.
İlerleyen zamanla birlikte hastanenin büyümeye başlaması ve kurumsallaşma sürecine girmesi; Güven’i tercih eden kişiler ile ilgilenilmesinin, onların beklentilerini karşılanmasının ve hasta memnuniyetine dair politikaların kurumsal bir metot ile yönetilmesini gerekli kıldı. Bu nedenler ile 1994 yılında Güven ekibine “Hasta Danışmanı” adı altında, alanında yetkin personeller dahil oldu. Bu süreç doğrultusunda hastalar ile kurulan iletişim ve hastalara gösterilen ilgi daha kurumsal bir dil ve politika ile gerçekleşmeye başladı.
1999 yılında A Blok’un açılması ile birlikte bu görev tanımı “Ayaktan Hasta Sorumlusu” olarak görev yapan personellerin yükümlülüğü altına girdi. 2000 yıllarında Poliklinik Sorumlusu Yardımcısı da bu sürece dahil oldu.
Kariyer hayatı boyunca; Daire Başkanlığı, Genel Müdür Yardımcılığı, Genel Müdürlük ve Milletvekilliği görevini üstlenen Haluk Yıldız’ın başarılı bürokrasi ve siyasi kariyer hayatından sonra, 2001 yılında yoluna Güven ile devam etme kararı, siyasetçilerin ve iş insanlarının Güven’i tercih etmesinde ve memnuniyetle ayrılmasında oldukça etkili oldu. Güven’e, güçlü iletişimi ve profesyonel bakış açısıyla destek olan Haluk Yıldız, VIP sisteminin kurulmasında öncü oldu. Kaliteli hizmet vermek için gayret eden VIP sistemine, ilerleyen zamanlarda eski dönemlerde milletvekilliği yapan Dr. Ahmet Fevzi İnceöz de katıldı.
VIP yetkilileri; 2001 yılında hastanenin, bürokrasi ile iletişim kurmasında ve ilişkilerini güçlendirmesinde aksiyon almakta ve VIP hastalarının takip edilmesini manuel yöntem ile gerçekleştirmekteydi. 2002 yılında ise günlük VIP hasta ve VIP yatan hasta listeleri, bilgi sisteme eklenmeye başlandı. Aynı zamanda hastanın adı ve soyadının, kimlik numarasının ve görev yaptığı kurum ya da şirket adının, mesleği ve unvanının yazılı olduğu bir VIP hasta havuzu oluşturuldu. Bu yöntem ile hastaların hastanede karşılanması, tedavi süreçleri boyunca hastaya eşlik edilmesi ve kaliteli sağlık hizmeti alması sağlandı.
2012 yılında Hasta Temsilciliği Bölümü kuruldu. Bölüm; Hasta Hizmetleri Direktörlüğü, Hasta Temsilciliği Yönetimi Müdürü, Hasta Temsilcisi,Hasta Danışmanları ve Danışma Karşılama Bölümü oluşmaktadır. Hasta Temsilciliği Yönetimi Bölümü, hastane içindeki tüm bölümler ile işbirliği içinde ve hastane içindeki tüm fiziki alanlarda faaliyet göstermektedir. Hasta temsilcilerine “Cerebrum” işletim programı yüklü tablet ve bilgisayarlar tahsis edilmiş olmakta ve bu sistem ile özel ve VIP hastalara daha hızlı ulaşım sağlanmaktadır.
Özel ve VIP hastalarının kaliteli hizmet almaları için çalışan Hasta Temsilciliği Bölümü; hastanenin anlaşmalı olduğu kurumlar ve uyulması gereken prosedürler hakkında VIP hasta veya yakınlarına yüz yüze ya da telefon aracılığı ile ön bilgi vermekte, VIP Hastalarının karşılanmasında ve tedavi süreçleri boyunca hastalara eşlik etmekte ve yatışı yapılan VIP hastalarının tüm yatış süreçleri ile alakadar olmakta, kontrol randevularının ayarlanmasını ve ilerleyen dönemlerdeki tedavi süreçlerinin takip edilmesini sağlamaktadır. VIP hastalarının en iyi şekilde sağlık hizmeti alması için hizmet veren Hasta Temsilciliği Bölümü aynı zamanda VIP hastalarından gelen önerileri, talepleri ve yaşanılan aksaklıkları Hasta Hakları Temsilcisine iletmekte ve en kısa zamanda çözüm üretilmesini sağlamaktadır.
2019 yılında ise bölüm, Hasta Hizmetleri Direktörlüğü altında VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü oldu. VIP hizmetinin kalitesini denetim ve iyileştirmelerle artırmayı ve geliştirmeyi amaç edinen VIP / CIP Hasta Temsilciliği Müdürlüğü; sağlıkla ilgili güncel uygulamalardan faydalanarak Güven kültürüne ve imajına uygun yönetim anlayışı ile Güven Sağlık Grubunun verdiği kaliteli sağlık hizmetinin bilinirliğini artırmayı hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda Güven’i tercih eden siyasetçilerin, politikacıların, sanatçıların, sporcuların kısacası toplumun değer verdiği ve tercihlerinde etkili olan kişilerin, diğer hastaları hiçbir zaman göz ardı etmeden, ayrıcalıklı sağlık hizmeti almasını hedeflemektedir.