Eğitim ve Organizasyonel Gelişim Direktörlüğü
Eğitim ve Organizasyonel Gelişim Direktörü
Eğitim ve Organizasyonel Gelişim Direktörlüğü, 2022 yılı Ekim ayında Güven Sağlık Grubu'nun hem kurumsal hem de bireysel gelişim süreçlerini yapılandırarak kurumun stratejilerini hayata geçirirken sürdürülebilir gelişimi sağlamak amacıyla kuruldu.
Gelişimi odağına alan Eğitim ve Organizasyonel Gelişim bölümü, kurumun organizasyonel yapılanmasını ve süreçlerini geliştirerek, iyileştirerek ve güçlendirerek değişime uyum, performans, çalışan bağlılığı, müşteri memnuniyeti ve ortak amacın tüm paydaşlar tarafından benimsenmesi yönünde çalışmalarını yürütmektedir. Bölüm kurumsal ve bireysel gelişim süreçlerine odaklı Güven Akademi ve organizasyonel yapılanma süreçlerine odaklı Yetenek Yönetimi,Performans ve Tutundurma birimlerinden oluşmaktadır.
Kurum ve çalışanların ihtiyaçlarını analiz ederek, sürdürülebilir bir gelişim modeli oluşturarak ortak bir paydada buluşmak için çalışmakta ve başarıya giden yolda, tüm grubun yetkinliklerine odaklanmaktadır. Eğitim ve organizasyonel yapılanma süreçlerinin şeffaflık içinde yürütülmesini sağlayan Eğitim ve Organizasyonel Gelişim Direktörü; gelişimi ve yetkin iş gününü önceleyen bir rol model ve yol göstericidir.
Organizasyonel Gelişim Birimi
Yetenek Yönetimi
İşe alma, tutundurma, geliştirme ve ödüllendirme çalışmalarını gerçekleştirmekte ve stratejik iş gücü planlamasının bir parçası olacak mevcut insan kaynağının beklentisini karşılamaktadır. Bu ihtiyaçları karşılayacak planlamaları hayata geçirerek iş değerinin artırılmasını, kurum hedefi doğrultusunda stratejik insan kaynakları planlamasını kullanarak yeteneklerin keşfedilmesini ve mevcut yeteneklerin desteklenmesini sağlamaktadır.
Organizasyonel Gelişim
Güven Sağlık Grubunun organizasyonel yapısını geliştirmek ve iş değerlemelerini yaparak kurumun kısa, orta ve uzun vadeli planlarına ulaşmasını sağlamaktadır.
Performans Yönetimi
Kurumun organizasyonel yapısının en yüksek verimliliğe ulaşması, iş veriminin ve memnuniyetin artırılması hedefiyle tasarlanmış bireysel ve ekip çalışmalarının, etkin yönetimini sürdürülebilir kılmak amacıyla sistemler oluşturmaktadır. Bu sistemler aracılığıyla bir işin yetkilerini ve çıktılarını belirlemekte, insan kaynağının davranışlarını, etkinliğini ölçümlemekte ve gelişimini takip etmektedir.